Deschidere pentru dialog

Pentru un viitor mai bun - promovăm schimbarea împreună

De la furnizori, la clienți și până la angajații noștri – în calitate de retailer, avem o multitudine de stakeholderi. Dialogul constant cu aceștia este una dintre principalele noastre preocupări. Astfel, putem contribui cu propriile cunoștințe și putem învăța unii de la alții. Numai împreună putem reuși să facem față provocărilor viitoare și să devenim în fiecare zi tot mai buni.

Prin urmare, Lidl se angajează într-un dialog continuu și transparent cu partenerii, angajații și clienții.

Știați că...

Industria de retail face legătura între producători și consumatori. Din această poziție, poate contribui la producția și consumul produselor din necesarul zilnic, într-un mod mai responsabil.

Angajamentul nostru în cifre

Până în 2022 și ulterior

dorim să sprijinim toți angajații să acționeze în mod sustenabil în domeniile lor de activitate.

Până în 2025

și ulterior, vom oferi clienților noștri mai multă transparență, prin etichetarea produselor, pentru o decizie de cumpărare informată.

46.42 ore

Fiecare angajat a beneficiat, în medie de 46,42 ore de formare și educare în anul financiar 2021.

5 rapoarte de sustenabilitate publicate

împreună cu peste 20 de politici de achiziții și alte publicații, prin care ne comunicăm angajamentul în mod transparent.

Peste 10000 de utilizatori

înregistrați ai aplicației angajaților Lidl, prin care primesc informații utile pentru activitatea lor.

Domeniile noastre de acțiune pe tema dialogului

Deschidere pentru dialog