Promovarea sanatatii

Pentru un viitor mai bun - pentru un plus de sănătate

Obiceiurile alimentare și stilul de viață influențează sănătatea oamenilor. Industria de retail alimentar poate contribui în bine în acest sens. În calitate de retailer alimentar, dar și de angajator, ne asumăm responsabilitatea. Creăm un mediu de lucru pentru angajații noștri care să le permită să își desfășoare munca în siguranță. Totodată, oferim clienților noștri o gamă de produse din ce în ce mai sănătoase.

Lidl își sprijină angajații și clienții să adopte obiceiuri mai sănătoase atât în viața privată, cât și la muncă, iar în acest sens, compania dezvoltă o serie de obiective.

Știați că...

În medie, în România se consumă 25,5 kilograme de zahăr de persoană. Potrivit Organizației Mondiale a Sănătății (OMS), aportul zilnic de zahăr nu ar trebui să depășească 50 de grame de persoană pe zi. Este recomandată reducerea consumului acestuia la 25 de grame de persoană și pe zi - echivalentul a opt cuburi de zahăr.

Angajamentul nostru în cifre

Până în 2025

ne dorim să fim discounter-ul care oferă clienților săi cea mai bună gamă de produse pentru un stil de viață sustenabil și orientat spre sănătate.

Pentru angajații noștri

am dezvoltat și alte modele de flexibilitate (de exemplu, munca cu jumătate de normă).

Până la sfârșitul anului 2030

vom integra în cultura companiei preocuparea pentru siguranță și protecția sănătății la locul de muncă, astfel încât să existe o motivație intrinsecă pentru un comportament sănătos atât în viața profesională, cât și în cea privată.

Vom reduce cu 20%

conținutul de zahăr și sare adăugat în produsele marcă proprie, până în 2025.

Domeniile noastre de acțiune pe tema sănătății

Promovarea sanatatii