REset Plastic

REset Plastic

Strategia noastră în domeniul plasticului

Suntem conștienți de reponsabilitatea noastră față de societate și de mediu. De aceea, suntem atenți la folosirea cu responsabilitate a resurselor naturale. Astfel, Lidl România și-a setat ca obiective ca, până în 2025, să reducă cu 20% cantitatea de plastic din ambalajele produselor marcă proprie și să facă trecerea către plasticul reciclabil pentru toate ambalajele mărcilor proprii ce utilizează acest material.

Aceste măsuri fac parte din REset Plastic, strategia de reducere a plasticului a Grupului Schwarz, la care a aderat și Lidl România. Prin acest program, Grupul Schwarz a dezvoltat o strategie integrată, ce cuprinde cinci zone de acțiune – de la evitarea folosirii plasticului în ambalaje și regândirea design-ului acestora, la reciclare și acțiuni de ecologizare, până la inovare și educare în domeniu. Este vorba despre un demers prin care viziunea unei economii circulare a plasticului poate deveni realitate.

Obiectivele noastre

lrb.detergent

0 %

plastic reciclabil pentru pentru ambalajele mărcilor proprii, până în 2025

lrb.minus

0 %

mai puțin plastic folosit pentru ambalajele produselor marcă proprie, până în 2025

picture

Ariile de acțiune ale REset Plastic

REduce
Renunțăm la folosirea plasticului, de fiecare dată când acest lucru este posibil și sustenabil

REdesign
Creăm produse care pot fi reciclate, închizând astfel circuitul acestora.

REecycle
Colectăm, sortăm și reciclăm, închizând astfel circuitul reciclării.

REmove
Contribuim activ la curățarea deșeurilor de plastic din mediul înconjutător

REsearch
Pentru soluții inovatoare, investim în cercetare și dezvoltare cu privire la reciclare și conservarea resurselor.

 Mai multe informații sunt disponibile pe www.reset-plastic.com

Mai multe informatii pe www.reset-plastic.com
picture