Despre Lidl

Despre Lidl

Lidl - o poveste de succes

Din 2011, promisiunea noastră este de a oferi zilnic românilor produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preţ, direct de la producători, într-o largă varietate de sortimente.

În calitate de companie internațională, ne asumăm responsabilitatea - nu doar pentru un rezultat economic bun, ci și în raport cu resursele mediului înconjurător,  în raport cu angajații, comunitățile în care suntem prezenți și mediul economic în care activăm.  Sustenabilitatea face, deci, parte din modelul nostru de business. Abordările simple și orientate spre client, utilizarea responsabilă a resurselor și menținerea unor relații bazate pe respect cu clienții, angajații și partenerii reprezintă bazele activității noastre zilnice. Aceste valori sunt consemnate în principiile companiei noastre.

Fie că angajații noștri lucrează în sediul central, în centrele logistice sau în magazine, cu toții se dedică acelorași valori și motivației de a face compania Lidl în fiecare zi tot mai bună. Mai multe informații privind principiile companiei noastre sunt disponibile aici.

Oferim angajaților noștri șansa să își construiască propria carieră de succes. Cooperarea noastră cu angajații are la bază încrederea, corectitudinea și respectul. Formarea şi dezvoltarea lor este esențială pentru noi și investim resurse considerabile pentru atingerea cerințelor de performanță și creşterea competenţelor individuale pe toate planurile.  Află mai multe despre o carieră la Lidl aici.

Lidl

O companie premiată

Ne asumăm responsabilitatea economică, socială și ecologică și depunem eforturi constante pentru dezvoltarea modelului nostru de business și pentru a trasa un viitor sustenabil. Dovadă stau numeroasele distincții primite de Lidl în acest sens - de la implicarea ca angajator și până la acțiuni din zona sustenabilității și responsabilității sociale (CSR).

Defined by RO

Cel mai bun raport calitate-preț

Când am intrat pe piața din România, le-am făcut clienților o promisiune: de a le oferi mereu produse la cel mai bun raport calitate-preț. Aceasta este deviza după care ne ghidăm în activitatea noastră de zi cu zi, și, din respect pentru clienții noștri, ne asigurăm întotdeauna că le oferim prețuri corecte pentru toate produsele din magazinele noastre.

Defined by RO

Povestea noastră

În anul 2011, am deschis primele magazine Lidl în România. De atunci, am ajuns în topul retailerilor din România și ne-am adus contribuția la dezvoltarea economiei locale. În prezent, avem peste 12.000 de angajați, peste 350 de magazine și 6 centre logistice.

Încă de la începuturile business-ului nostru, în Germania în anilor 1930, obiectivul nostru a fost să oferim calitate și prospețime la cel mai bun preț. Suntem mândri că suntem un discounter.

Nu doar experiența de cumpărături la Lidl este una simplă, dar și colaborarea cu angajații și furnizorii este una foarte clară. Cheia succesului nostru se bazează pe un sistem de magazine standardizate - fiind, însă, în permanență conștienți de responsabilitatea noastră față de angajați și mediu. Mai multe informații despre istoria noastră sunt disponibile aici.