Strategia noastră în domeniul plasticului
Plasticul poate îndeplini roluri importante în retailul alimentar: este rezistent, ușor și poate fi utilizat în mai multe moduri. În mod special, plasticul protejează alimentele în timpul transportului și ne permite să garantăm calitatea, termenul de valabilitate și prospețimea acestora. Cu toate acestea, din ce în ce mai mult plastic este produs și prea puțin din acesta este reciclat, iar deșeurile din plastic au devenit o problemă din ce în ce mai mare pentru oameni, animale și mediu.
Noi, Lidl, suntem conștienți de responsabilitatea noastră. De aceea, ne-am angajat ca până în 2025 să reducem cu 20% consumul de plastic, să luăm măsuri astfel încât ambalejele tuturor produselor marcă proprie să fie într-o proporție cât mai mare reciclabile, dar și să folosim, în medie, 25% material reciclat în ambalajele din plastic ale produselor noastre marcă proprie.
Aceste măsuri fac parte din REset Plastic, strategia noastră internațională în domeniul plasticului, care a fost lansată în 2018 de către Grupul Schwarz. Împreună, urmărim viziunea „Mai puțin plastic - închiderea buclei”.
Obiectivele noastre
%
100% din ambalajele marcă proprie reciclabile într-o proporție cât mai mare, până în 2025
%
20% mai puțin plastic până în 2025
%
25% material reciclat în ambalajele produselor marcă proprie, până în 2025