Pentru un viitor mai bun - promovăm schimbarea împreună
De la furnizori, la clienți și până la angajații noștri – în calitate de retailer, avem o multitudine de stakeholderi. Dialogul constant cu aceștia este una dintre principalele noastre preocupări. Astfel, putem contribui cu propriile cunoștințe și putem învăța unii de la alții. Numai împreună putem reuși să facem față provocărilor viitoare și să devenim în fiecare zi tot mai buni.
Prin urmare, Lidl se angajează într-un dialog continuu și transparent cu partenerii, angajații și clienții.
Industria de retail face legătura între producători și consumatori. Din această poziție, poate contribui la producția și consumul produselor din necesarul zilnic, într-un mod mai responsabil.
Angajamentul nostru în cifre
Până în 2022 și ulterior
dorim să sprijinim toți angajații să acționeze în mod sustenabil în domeniile lor de activitate.
Până în 2025
și ulterior, vom oferi clienților noștri mai multă transparență, prin etichetarea produselor, pentru o decizie de cumpărare informată.
46.42 ore
Fiecare angajat a beneficiat, în medie de 46,42 ore de formare și educare în anul financiar 2021.
5 rapoarte de sustenabilitate publicate
împreună cu peste 20 de politici de achiziții și alte publicații, prin care ne comunicăm angajamentul în mod transparent.
Peste 10000 de utilizatori
înregistrați ai aplicației angajaților Lidl, prin care primesc informații utile pentru activitatea lor.