2560x1920

Matematica binelui

Matematica binelui

CÂND CIFRELE SUNT DESPRE OAMENI, SE ÎNTÂMPLĂ MATEMATICA BINELUI

Se spune că matematica e o știință exactă. Pentru noi, Lidl România, matematica este despre oameni, iar atunci când cifrele sunt despre oameni, matematica nu mai e doar o știință exactă. Devine o matematică a binelui.

Când peste 64% din fructele și legumele aduse în sezon în magazinele Lidl din țară sunt românești, înseamnă că peste 450 de producători locali pot să își cultive afacerea aici, în România*. 

Iar prin reducerea plasticului din ambalaje, 42 de tone de plastic în minus înseamnă un plus pentru mediu*.

Investițiile noastre în societate

Investițiile noastre constante în societate sunt, în primul rând, despre oameni și despre modul în care reușim să impactăm pozitiv comunități.

În rețeaua noastră de peste 350 de magazine și în cele 6 depozite, peste 12.000 de oameni au un loc de muncă acasă, în România*. 

În același timp, echipa noastră, formată din peste 12.000 de angajați, înseamnă și peste 6.000 de părinți care se bucură de beneficii special create pentru copiii lor*.  

Astfel, ne-am asumat responsabilitatea de a avea un impact pozitiv în comunitățile în care suntem prezenți.

Am donat peste 46 milioane de lei într-un an, pentru ca peste 90 de ONG-uri să își continue misiunea de a sprijini comunitățile locale**. 

Ne concentrăm eforturile pe trei zone cheie: educația, mediul și dezvoltarea serviciilor de urgență. Pentru acestea dezvoltăm împreună cu partenerii noștri din societatea civilă soluții și programe concrete de prevenție, educare și facilitare de resurse.

De exemplu, am investit într-un an peste 17 milioane de lei pentru ca peste 60.000 de elevi din România să aibă acces la educație de calitate**.

2540x2540
2540x2540
2540x2540
2540x2540
2540x2540
2540x2540

* Datele fac parte din cel de-al șaselea raport de sustenabilitate al Lidl România, aferent perioadei 1 martie 2022 – 28 februarie 2023, care poate fi consultat aici: Raport de sustenabilitate, an financiar 2022 (1 martie 2022 – 28 februarie 2023. Documentul include măsuri și acțiuni concrete ale companiei, cu evoluții și rezultate măsurabile și impact real în societate, economie sau mediu, dar și obiective de dezvoltare pe care compania le are în vedere. Raportul este structurat pe trei arii de responsabilitate, care definesc și noua strategie de sustenabilitate a retailerului: Bine pentru oameni, Bine pentru planetă și Bine pentru tine. Fiecare arie acoperă domenii de acțiune diferite care au fost identificate ca fiind relevante pe plan local, precum protejarea biodiversității, protejarea mediului, conservarea resurselor sau produse responsabile.

 **Datele se raportează la perioada: 01 martie 2023 - 31 ianuarie 2024