ȘTII CĂ POȚI: PARKSIDE lansează o nouă campanie cu Arnold Schwarzenegger
De pe 25 august, vedeta de la Hollywood este promotor al proiectelor de bricolaj. Arnold Schwarzenegger este noua imagine PARKSIDE. „Știi că poți!” este mesajul prin care va încuraja oamenii să se implice în proiecte de bricolaj, atât la televizor, cât și pe rețelele de socializare și își va împărtăși secretele succesului în reclama PARKSIDE.
04.09.2023 | Bucuresti
Telespectatorii vor vedea momente legendare din cariera actorului, derulate în lumea proiectelor de bricolaj PARKSIDE. Arnold Schwarzenegger reprezintă valorile PARKSIDE, îi inspiră pe oameni să ia lucrurile în propriile mâini și îi însoțește pe calea succesului, totul cu o notă de umor și autoironie.
Schwarzenegger și PARKSIDE: o echipă perfectă. Christoph Pohl, Directorul de Achiziții al Lidl Internațional, explică de ce: „Datorită dezvoltării constante de-a lungul multor ani, PARKSIDE a devenit un brand care inspiră mulți clienți cu produse de înaltă calitate și un raport preț-performanță imbatabil, o gamă impresionantă și un design atrăgător. Am identificat multe dintre valorile noastre în acțiunile și discursul lui Arnold Schwarzenegger. PARKSIDE susține persoanele care se implică în proiecte de bricolaj și ne dorim să le oferim tuturor încrederea că pot face asta. Arnold Schwarzenegger este o astfel de persoană, autentică, hotărâtă și cu picioarele pe pământ, de aceea suntem mândri că acum face parte din echipa PARKSIDE."
Proiecte de bricolaj pentru toată lumea - despre asta este PARKSIDE. Brandul se adresează în special tuturor celor cărora își doresc să repare, să construiască și să grădinărească și trebuie doar să-și suflece mânecile. Gama de unelte, echipamente de grădinărit și accesorii este disponibilă în magazinele Lidl și Kaufland.
Arnold Schwarzenegger este obișnuit să lucreze cu diferite unelte. Actorul a lucrat ca zidar anterior carierei pentru care este cunoscut și îi place să creeze. Acestea se adaugă la lista de motive pentru care această colaborare este una de succes, așa cum spune și Arnold, care subliniază: „‘Știi că poți’ – exact aceasta este atitudinea mea. Trebuie să crezi în tine, de aceea sunt PARKSIDER”.
Despre Lidl:
Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Germania și Europa. Lidl operează în prezent peste 12.200 de magazine și peste 220 de centre logistice și depozite în 31 de țări.
Lidl este un smart discounter care le oferă clienților produse cu cel mai bun raport calitate-preț. În spatele serviciilor și operațiunilor din magazine și centrele logistice stau simplitatea și orientarea către eficiență. Design-ul și structura proceselor standardizate sunt asigurate de către Lidl Stiftung, cu sediul central la Neckarsulm.
În prezent, Lidl are aproximativ 376.000 de angajați, dintre care peste 10.500 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 300 de magazine și 6 centre logistice. Dinamismul din activitățile de zi cu zi, rezultatele durabile și corectitudinea în cooperarea profesională construiesc mediul de lucru pentru Lidl ca angajator, peste tot pe Glob.
Despre PARKSIDE:
Marca PARKSIDE - disponibilă la Lidl și Kaufland - oferă produse de bricolaj care permit oricui să se ocupe de grădinărit, casă și atelier în mod independent și rapid. Gama PARKSIDE Performance este foarte atractivă pentru cei cu adevărat pasionați de proiecte de bricolaj. Cu seria de baterii X20V, clienților li se oferă peste 100 de unelte pentru atelier și grădină, toate putând fi operate cu o singură baterie compatibilă cu toate produsele. Indiferent dacă ești profesionist sau începător: PARKSIDE a reușit deja să îi convingă pe mulți să se implice în proiecte de bricolaj, prin produsele de calitate, un raport preț-performanță imbatabil, gama largă de produse și, bineînțeles, un design atractiv. Aflați mai multe pe: www.parkside-diy.com.
Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați: