În primele două luni ale lui 2025, Lidl România a creat peste 250 de locuri de muncă la nivel național, prin inaugurarea a 12 magazine noi. Retailerul va mai deschide încă 25 de magazine până la finalul anului 2025
Lidl accelerează expansiunea în România: retailerul a deschis 12 noi magazine în lunile ianuarie și februarie ale acestui an, rețeaua atingând astfel un număr total de 377 de magazine. Fiecare magazin nou deschis are o influență pozitivă asupra economiei și comunităților locale, astfel că, în total, de la începutul anului, Lidl România a creat peste 250 de locuri de muncă.
11.03.2025 | Bucuresti
În primele două luni ale lui 2025, Lidl România a creat peste 250 de locuri de muncă la nivel național, prin inaugurarea a 12 magazine noi. Retailerul va mai deschide încă 25 de magazine până la finalul anului 2025
Noile magazine Lidl se află atât în orașe mari din țară, precum Oradea, Cluj-Napoca, Suceava, Ploiești, Sibiu sau Galați, cât și în orașe mai mici, precum Cisnădie, în județul Sibiu, Hârșova, județul Constanța și Câmpina, în județul Prahova. Totodată, Lidl și-a îndreptat atenția și către comunitățile mai mici din țară, în această perioadă fiind inaugurate primele magazine în comune precum Bascov din județul Argeș, Hărman din județul Brașov sau în orașul Bolintin-Vale din județul Giurgiu.
La nivel național, Lidl are în total 377 de magazine și își propune să inaugureze încă 25 de noi magazine până la finalul anului 2025.
Creșterea numărului de unități contribuie și la dezvoltarea parteneriatelor cu producătorii locali, printr- un volum mai mare de achiziții pentru aprovizionarea magazinelor la nivel național. Lidl România își menține astfel angajamentul de a investi în dezvoltarea durabilă și de a sprijini economia locală, aducând pe rafturile sale produse românești la cel mai bun raport calitate-preț și consolidând colaborarea cu furnizorii autohtoni.
În extinderea rețelei sale, retailerul este consecvent principiului de a construi sustenabil, astfel că în strategia sa de expansiune, Lidl implementează o serie de soluții care eficientizează consumul de resurse. De exemplu, la nou magazin Lidl din Cluj-Napoca, parte a unui proiect de regenerare urbană, s-au folosit cele mai noi tehnologii, inclusiv un acoperiș verde, totul pentru a respecta certificarea NZEB. Toate magazinele noi sunt dotate cu sisteme moderne de iluminat LED cu senzori de prezență și soluții de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de climatizare, contribuind astfel la reducerea impactului asupra mediului.
Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați: