Lidl continuă angajamentul față de promovarea sportului feminin și devine partener în cadrul Campionatul Mondial de Handbal Feminin IHF 2025

Lidl devine din nou Partener Oficial al prospețimii în cadrul Campionatului Mondial de Handbal Feminin IHF 2025, promovând prospețimea și alimentația conștientă în rândul suporterilor. Parteneriatul continuu cu Federația Internațională de Handbal (IHF) și implicarea în competițiile de top fac parte din strategia Lidl de a se implica activ ca susținător al sportului la toate nivelurile.

24.11.2025 | Bucuresti

Lidl continuă angajamentul față de promovarea sportului feminin și devine partener în cadrul Campionatul Mondial de Handbal Feminin IHF 2025

Photo credit: IHF/ kolektiff

Lidl susține competițiile de handbal internațional încă din 2017, urmând ca acum să extindă colaborarea cu Campionatul Mondial de Handbal Feminin IHF 2025, care debutează pe 26 noiembrie. Prin acest parteneriat, Lidl își reafirmă angajamentul față de sportul feminin și egalitatea de gen.

În calitate de semnatar al Women’s Empowerment Principles (WEPs) și membru al UN Global Compact, Lidl profită de recunoașterea pe care o are această platformă globală pentru a contribui la promovarea egalității de șanse pentru femei și pentru a aduce mai multă vizibilitate performanțelor sportivelor, inspirând fete și femei din întreaga lume. Astfel, Lidl își propune să contribuie la reducerea decalajului dintre sportul feminin și cel masculin. 

Prin prezența în cadrul acestor evenimente, Lidl facilitează accesul la fructe și legume proaspete, pe stadioane și în magazinele din Europa, încurajează o nutriție echilibrată în rândul fanilor de handbal și conectează familiile și copiii de sportul lor favorit. Anul acesta, Lidl va promova importanța alimentației conștiente furnizând jucătoarelor, oficialilor, arbitrilor și voluntarilor fructe proaspete, iar pentru meciurile din Germania – și mixuri de nuci din gama Alesto. 

Lidl consolidează legătura dintre sport, mișcare și nutriție echilibrată, inspirând oamenii din întreaga Europă să adopte un stil de viață activ și să facă alegeri informate pentru produse sănătoase și sustenabile. Acest parteneriat are ca obiectiv să îi sprijine pe oameni să devină cea mai bună versiune a lor. 

Dr. Hassan Moustafa, președintele IHF, declară: „Ne bucurăm că Lidl este alături din nou în calitate de Partener Oficial al prospețimii în cadrul Campionatului Mondial de Handbal Feminin IHF 2025. De[1]a lungul anilor, Lidl a demonstrat consecvent că împărtășește valorile Federației Internaționale de Handbal, recunoscând rolul esențial pe care alimentația sănătoasă și un stil de viață activ îl au pentru bunăstarea generală. Prin acest parteneriat extins, Lidl și IHF doresc să inspire oamenii să adopte mișcarea și sportul, subliniind modul în care marile competiții de handbal pot motiva comunitățile să devină mai implicate și să adopte un mod de viață mai sănătos. Angajamentul Lidl de a oferi produse de calitate și de a susține viitorul handbalului a făcut ca această colaborare să fie una de excepție în trecut, iar așteptările sunt de a continua povestea de succes și la ediția care urmează.” 

Informații suplimentare despre implicarea Lidl în Campionatul Mondial de Handbal Feminin IHF 2025  sunt disponibile pe site-ul nostru: https://www.lidl.ro/c/campionatul-mondial-de-handbal-feminin-ihf-2025/s10082538

Despre Lidl

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Germania și Europa. Lidl operează în prezent peste 12.600 de magazine și peste 230 de centre logistice și depozite în 31 de țări.

Lidl este un smart discounter care le oferă clienților produse cu cel mai bun raport calitate-preț. În spatele serviciilor și operațiunilor din magazine și centrele logistice stau simplitatea și orientarea către eficiență. Design-ul și structura proceselor standardizate sunt asigurate de către Lidl Stiftung, cu sediul central la Neckarsulm.

În prezent, Lidl are aproximativ 382.400 de angajați, dintre care peste 13.000 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 370 de magazine și 6 centre logistice. Dinamismul din activitățile de zi cu zi, rezultatele durabile și corectitudinea în cooperarea profesională construiesc mediul de lucru pentru Lidl ca angajator, peste tot pe Glob.

În toate domeniile sale de activitate, Lidl este o companie care acționează cu responsabilitate față de oameni, societate și mediu. Pentru Lidl, sustenabilitatea este metoda prin care își îndeplinește,zi de zi, promisiunea cu privire la calitate.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați: 

www.lidl.ro 

www.corporate.lidl.ro

www.surprize.lidl.ro

Facebook @Lidl Romania

Instagram @LidlRomania

YouTube LidlRomania

LinkedIn @LidlRomania

 

Contact

Echipa de Comunicare Lidl Romania
presa@lidl.ro

Categorii


Share

Alte documente
Află mai multe