Noutăți în gama românească Cămara Noastră, marcă proprie Lidl: din 1 septembrie, vor fi 7 produse noi la raft, de cea mai bună calitate, la cel mai bun preț

În premieră, Lidl România introduce în gama Cămara Noastră două brânzeturi românești autentice: cașcavalul de Fetești și telemeaua cu negrilică, ambele fiind produse cu lapte 100% românesc. Pe lângă acestea, clienții vor mai găsi și alte produse noi, precum semipreparate inspirate din rețete tradiționale și realizate exclusiv în România. Astfel, Lidl continuă extinderea parteneriatelor cu producătorii locali și consolidează gama Cămara Noastră, marca proprie dedicată gustului autentic românesc, produsă exclusiv în România,introducând 7 produse românești noi.

01.09.2025 | Bucuresti

Noutăți în gama românească Cămara Noastră, marcă proprie Lidl: din 1 septembrie, vor fi 7 produse noi la raft, de cea mai bună calitate, la cel mai bun preț

Noutăți în gama românească Cămara Noastră, marcă proprie Lidl: din 1 septembrie, vor fi 7 produse noi la raft, de cea mai bună calitate, la cel mai bun preț

Noile produse sunt disponibile la raft din 1 septembrie, în ediție limitată, în Săptămâna Românească, una dintre cele mai apreciate săptămâni tematice, dedicată produselor tradiționale realizate împreună cu furnizori locali. Acestea se alătură celor din sortimentul permanent din gama Cămara Noastră, marcă proprie Lidl dedicată gustului autentic românesc, produsă exclusiv în România. În prezent, sortimentul cuprinde peste 90 de produse în regim permanent și o selecție de articole disponibile temporar, toate dezvoltate împreună cu peste 40 de producători locali.

Tradiție și inovație în sortimentul de brânzeturi românești

Lidl România aduce în premieră un gust cu adevărat special în gama Cămara Noastră: telemeaua cu negrilică. Acest produs combină savoarea cremoasă și ușor sărată a telemelei proaspete din lapte de vacă, cu aroma ușor picantă și ușor amară a semințelor de negrilică, cunoscute și ca chimen negru, oferind o experiență culinară inedită. Produsul este o raritate pe piața locală și readuce în atenție meșteșugul autentic al telemelei românești.

Un alt produs nou la raft, și anume tradiționalul cașcaval de Fetești, cu gust autentic românesc, este făcut din lapte de vacă și de oaie, după rețete autothone vechi, dar la cele mai înalte standarde de calitate.

Cele două produse sunt realizate local, din lapte 100% românesc.

Noi gusturi românești la raft

Săptămâna aceasta, Lidl România aduce în premieră la raft și o serie de semipreparate, inspirate din rețete tradiționale și realizate exclusiv în România:

  • Mâncare de spanac cu mămăligă;
  • Mâncare de fasole cu mămăligă;
  • Ostropel de pui și mazăre cu pui;
  • Cartofi cuburi cu usturoi;
  • Orez cu lapte, desertul copilăriei, un produs care se va alătura articolelor deja existente în sortimentul permanent „Cămara Noastră”.

Fiecare rețetă poartă amprenta producătorilor români care duc mai departe gustul autentic și tradiția culinară locală. Prin aceste colaborări, Lidl sprijină economia locală și oferă consumatorilor ocazia de a se bucura de produse de calitate, cu origini locale, la prețuri accesibile.

Despre Lidl

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Germania și Europa. Lidl operează în prezent peste 12.600 de magazine și peste 230 de centre logistice și depozite în 31 de țări.

Lidl este un smart discounter care le oferă clienților produse cu cel mai bun raport calitate- preț. În spatele serviciilor și operațiunilor din magazine și centrele logistice stau simplitatea și  orientarea către eficiență. Design-ul și structura proceselor standardizate sunt asigurate de către Lidl Stiftung, cu sediul central la Neckarsulm.

În prezent, Lidl are aproximativ 382.400 de angajați, dintre care peste 13.000 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 370 de magazine și 6 centre logistice. Dinamismul din activitățile de zi cu zi, rezultatele durabile și corectitudinea în cooperarea profesională construiesc mediul de lucru pentru Lidl ca angajator, peste tot pe Glob.

În toate domeniile sale de activitate, Lidl este o companie care acționează cu responsabilitate față de oameni, societate și mediu. Pentru Lidl, sustenabilitatea este metoda prin care își îndeplinește, zi de zi, promisiunea cu privire la calitate.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați: 

www.lidl.ro 

www.corporate.lidl.ro

www.surprize.lidl.ro

Facebook @Lidl Romania

Instagram @LidlRomania

LinkedIn @LidlRomania

YouTube LidlRomania

Contact

Echipa de Comunicare Lidl Romania
presa@lidl.ro

Categorii


Share

Alte documente
Află mai multe