LIDL ÎȘI EXTINDE ANGAJAMENTUL FAȚĂ DE FOTBALUL FEMININ PRIN PARTENERIATUL CU UEFA PÂNĂ ÎN 2030

Lidl, unul dintre cei mai mari retaileri de produse alimentare din Europa, anunță prelungirea parteneriatului cu UEFA, continuând să susțină UEFA Women’s National Team Football până în 2030. În urma succesului fenomenal UEFA Women's EURO 2025, care a ajuns la peste 400 de milioane de fani la nivel global, Lidl este acum partener al UEFA Women's EURO 2029, al Women's European Qualifiers 2028/29 și al UEFA Women's Nations League 2025, 2027 și 2029, consolidându-și angajamentul de a promova sănătatea, alegerile conștiente și dezvoltarea prin sport.

23.10.2025 | Bucuresti

LIDL ÎȘI EXTINDE ANGAJAMENTUL FAȚĂ DE FOTBALUL FEMININ PRIN PARTENERIATUL CU UEFA PÂNĂ ÎN 2030

LIDL ÎȘI EXTINDE ANGAJAMENTUL FAȚĂ DE FOTBALUL FEMININ PRIN PARTENERIATUL CU UEFA PÂNĂ ÎN 2030

Extinderea angajamentului Lidl față de fotbalul feminin: 2025-2030

Parteneriatul extins al UEFA în fotbalul feminin include următoarele turnee:

  • UEFA Women's EURO 2029
  • Women's European Qualifiers 2028/29
  • UEFA Women's Nations League 2025, 2027 and 2029 

În continuare, mult îndrăgitele experiențe alături de Lidl Kids Team vor reveni la UEFA Women's EURO 2029, oferind copiilor oportunitatea unică de a însoți pe teren vedetele fotbalului feminin, inspirând următoarea generație de atlete și suporteri.

Pornind de la un succes remarcabil 

La baza acestui parteneriat au stat turneele remarcabile din ultimii doi ani. Anul acesta, UEFA Women's EURO 2025 a continuat să-și consolideze succesul, cu prezența Lidl în toate cele opt orașe gazdă și stadioane. În urma acestuia, s-au numărat peste 650.000 de fani pe stadioane și peste 400 de milioane de telespectatori din întreaga lume care au privit meciurile din fața ecranelor. Prin prezența sa, Lidl a distribuit 269.950 de pahare cu fructe în zonele dedicate fanilor și în fața stadioanelor pentru a promova un stil de viață sănătos. Mai mult, 57 de angajați Lidl au făcut parte din Awareness Team, echipa care a fost prezentă la fiecare meci al competiției pentru a se asigura că fiecare suporter se simte în siguranță și respectat, promovând valori precum apartenența și diversitatea.

În spatele implicării Lidl în cadrul UEFA Women’s EURO 2025 stă angajamentul de a inspira fetele și tinerele femei. Retailerul a găzduit la Basel, Elveția, Lidl Youth Camp, un program personalizat dedicat unui număr de 100 de fete cu vârste cuprinse între 14 și 17 ani din 18 țări europene cărora le-a oferit ateliere de nutriție, coaching de specialitate și oportunitatea de a lega prietenii pe viață. În plus, Lidl a donat, prin intermediul unuia dintre magazinele sale din Elveția peste 12 tone de fructe și legume proaspete persoanelor din categorii vulnerabile, demonstrând angajamentul companiei față de promovarea unei alimentații conștiente si sănătoase și de implicarea în comunități.

Încurajarea echității în sport 

Acest parteneriat reflectă angajamentul Lidl de a încuraja oamenii să adopte un stil de viață activ și sănătos, promovând în același timp șansele egale pentru femei în sport. Prin oferirea aceluiași nivel de vizibilitate, de implicare și de susținere a fanilor ca și în cazul competițiilor sportive masculine, Lidl continuă să contribuie la promovarea echității în sport.

Despre Lidl

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Germania și Europa. Lidl operează în prezent peste 12.600 de magazine și peste 230 de centre logistice și depozite în 31 de țări.

Lidl este un smart discounter care le oferă clienților produse cu cel mai bun raport calitate-preț. În spatele serviciilor și operațiunilor din magazine și centrele logistice stau simplitatea și orientarea către eficiență. Design-ul și structura proceselor standardizate sunt asigurate de către Lidl Stiftung, cu sediul central la Neckarsulm.

În prezent, Lidl are aproximativ 382.400 de angajați, dintre care peste 13.000 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 370 de magazine și 6 centre logistice. Dinamismul din activitățile de zi cu zi, rezultatele durabile și corectitudinea în cooperarea profesională construiesc mediul de lucru pentru Lidl ca angajator, peste tot pe Glob.

În toate domeniile sale de activitate, Lidl este o companie care acționează cu responsabilitate față de oameni, societate și mediu. Pentru Lidl, sustenabilitatea este metoda prin care își îndeplinește,zi de zi, promisiunea cu privire la calitate.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați: 

www.lidl.ro 

www.corporate.lidl.ro

www.surprize.lidl.ro

Facebook @Lidl Romania

Instagram @LidlRomania

YouTube LidlRomania

LinkedIn @LidlRomania

Despre UEFA 

UEFA este organizație non-profit care susține și asigură prosperitatea celui mai popular sport din lume la toate nivelurile, în cadrul celor 55 de asociații membre. Ca parte a angajamentului său, UEFA investește 97,5% din veniturile sale în activități, proiecte și inițiative legate de fotbal, care asigură dezvoltarea continuă a jocului profesionist masculin și feminin, precum și a tineretului, a fotbalului de bază și a futsalului.

Contact

Echipa de Comunicare Lidl Romania
presa@lidl.ro

Categorii


Share

Alte documente
Află mai multe