„Magia fiecărei zile merită sărbătorită“: Lidl lansează o nouă campanie internațională de Crăciun

Lidl aduce spiritul sărbătorilor mai aproape de oameni prin campania internațională „Magia fiecărei zile merită sărbătorită” – o continuare firească a promisiunii „Lidl. Știi că merită.”. Prin această inițiativă, Lidl își reafirmă rolul de partener al comunităților, având un angajament ferm față de oameni și mediu.

03.11.2025 | Bucuresti

„Magia fiecărei zile merită sărbătorită“: Lidl lansează o nouă campanie internațională de Crăciun

„Magia fiecărei zile merită sărbătorită“: Lidl lansează o nouă campanie internațională de Crăciun

Pentru mulți dintre noi, Crăciunul este cea mai frumoasă perioadă a anului – momentul în care facem tot posibilul să aducem bucurie celor din jur. Dar cum ar fi dacă această stare de spirit nu s-ar limita doar la câteva săptămâni pe an? De aici pornește campania de Crăciun Lidl, care ne invită să ducem mai departe, în viața de zi cu zi, acele mici gesturi de recunoștință și grijă față de ceilalți. Astfel, campania reflectă esența brandului Lidl – definită prin simplitate, calitate și angajamentul față de un viitor care să merite pentru toți – valori exprimate prin promisiunea „Lidl. Știi că merită.”.

Alimentație conștientă și de Sărbători 

Unul dintre pilonii strategici ai campaniei de Crăciun Lidl este integrarea conceptului de alimentație conștientă – un domeniu central în strategia de responsabilitate socială corporativă a companiei. Gama de produse a retailerului se bazează pe principiile nutriționale ale Dietei Alimentare Pentru Sănătate Planetară (PHD) și are ca obiectiv creșterea ponderii alimentelor pe bază de plante până în 2050. În cadrul campaniei, Lidl promovează, prin diferite canale, un meniu de Crăciun care pune accentul pe ingredientele pe bază de plante. În acest fel, Lidl își propune să arate că sărbătorile pot fi la fel de delicioase și simple, cu preparate variate, ușor de pregătit. Astfel, retailerul le oferă clienților posibilitatea de a face alegeri conștiente atunci când pregătesc masa de sărbători – bucurându-se de gust, dar și de echilibru în farfurie, datorită ingredientelor variate pe bază de plante.

Implicarea socială Lidl: Ajutorul oferit altora adaugă valoare fiecărei zile.

Ca o extindere a responsabilității sale corporative, Lidl lansează campanii naționale de strângere de fonduri în toate țările în care este prezent, sprijinind organizații caritabile prin donații financiare și materiale. Lidl România va organiza o donare de fonduri către Banca pentru Alimente – la fiecare 1 kg de portocale pe care clienții îl vor achiziționa în perioada 1 – 21 decembrie 2025, Lidl va dona câte un leu către Banca pentru Alimente, pentru ca aceștia să construiască primul depozit de alimente propriu al Rețelei Băncilor pentru Alimente, de unde hrana salvată va ajunge la cei care au nevoie de ea. Clienții au, de asemenea, ocazia să participe activ la campanie – în perioada 5 – 7 decembrie, Lidl organizează tradiționala colectă de alimente în toate magazinele Lidl. Acest lucru va oferi un suport persoanelor care au cea mai mare nevoie de sprijin. 

Prin această campanie, Lidl își reiterează angajamentul de a avea un impact pozitiv asupra societății și mediului, dincolo de operațiunile sale comerciale și, astfel, de a contribui la un viitor sustenabil. 

Campania de Crăciun din acest an este prezentă în 31 de țări. În centrul ei este videoclipul campaniei, care va fi difuzat ca publicitate TV. Acesta va fi însoțit de o strategie online cuprinzătoare pe YouTube și platformele de social media. De asemenea, sunt planificate campanii outdoor și digitale. 

Campania poate fi văzută aici și transmite ideea principală: Lidl aduce valoare fiecărei zile – chiar și dincolo de perioada sărbătorilor.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați: 

www.lidl.ro 

www.corporate.lidl.ro

www.surprize.lidl.ro

Facebook @Lidl Romania

Instagram @LidlRomania

YouTube LidlRomania

LinkedIn @LidlRomania

Contact

Echipa de Comunicare Lidl Romania
presa@lidl.ro

Categorii


Share

Alte documente
Află mai multe