Way To Go

Way To Go

© Philippe Weiler

Way To Go: Marca proprie pentru un Comportament Corect

Lidl își asumă responsabilitatea pentru angajații de pe întregul său lanț de aprovizionare. Gama noastră marcă proprie Way To Go reflectă acest lucru și, de asemenea, susține acordarea de venituri mai bune și de oportunități de formare, sporirea echității de gen și a transparenței. În timp ce agricultura convențională a multor materii prime esențiale abia reuștește să ofere un venit care poate susține traiul de zi cu zi, Lidl și produsele sale Way To Go, în colaborare cu Fairtrade, contribuie la stabilirea unui venit care să asigure traiul producătorilor pe termen lung. Motiv pentru care continuăm să dezvoltăm și să extindem acest angajament. Acest lucru va permite și mai multor persoane din lanțul de aprovizionare să beneficieze de comerț echitabil cu un impact pozitiv asupra acestuia. Clienții noștri pot face o diferență pe termen lung atunci când aleg să cumpere aceste produse. Bine pentru tine. Bine pentru oameni.

Cei trei piloni principali ai conceptului Way to Go