Protejarea mediului

Pentru un viitor mai bun - protejarea mediului

Consecințele schimbărilor climatice devin din ce în ce mai vizibile. În calitate de retailer alimentar, ne asumăm responsabilitatea în ceea ce privește impactul activității noastre asupra mediului. Prin urmare, protecția mediului este importantă pentru toate activitățile noastre - de la fabricarea produselor până la funcționarea magazinelor noastre. Oferim din ce în ce mai multe alternative prietenoase cu mediul în gama noastră de produse. De-a lungul întregului nostru lanț valoric, acționăm în linie cu principiul „evitare, reducere și compensare". În operațiunile noastre, trecem treptat la agenți frigorifici naturali, ne producem singuri o parte din necesarul de energie electrică prin sisteme fotovoltaice, restul necesarului de energie electrică fiind în proporție de 98% provenită din surse regenerabile. Emisiile rămase sunt compensate prin intermediul certificatului Gold Standard.

Încă din august 2020, Grupul Schwarz și-a luat angajamentul față de inițiativa Obiectivelor bazate pe știință (SBTs), în numele tuturor companiilor din grup. După pregătirea unui bilanț climatic complet, precum și a analizei amprentei de carbon, Grupul Schwarz a stabilit obiective generale de protecție a climei care au fost validate și publicate oficial de SBTs.

Angajamentul Lidl este, de asemenea, susținut de obiective climatice asumate și bazate pe știință, ghidate de metodologiile Obiectivelor bazate pe știință (SBTs). În plus, solicităm furnizorilor noștri obiective ambițioase de protecție a climei și oferim sprijin  partenerilor noștri de afaceri în acest sens.

Știați că...

Agricultura - și, prin urmare, și producția de alimente – provoacă în fiecare an aproximativ un sfert din emisiile globale de gaze cu efect de seră.

Angajamentul nostru în cifre

Până în 2026

vom cere acelor furnizori responsabili pentru 75% din emisiile din lanțul de aprovizionare să stabilească obiective climatice bazate pe știință, în conformitate cu criteriile Science Based Targets Initiative (SBTi), oferindu-le, totodată, sprijin în acest sens.

dintre magazinele noastre

erau dotate la finalul anului financiar 2021 cu aparate de colectare selectivă automată.

% reducere a emisiilor operaționale

Scope 1 & 2, până în 2030, în toate țările.

Energie verde din surse regenerabile

pentru magazinele noastre, centrele logistice și clădirile de birouri.

Conversia graduală la agenți frigorifici naturali

în magazinele noastre.

% magazine cu iluminare LED

Neutralitate climatică*

a magazinelor, centrelor logistice și a clădirilor de birouri începând cu anul fiscal 2022. *compensăm emisiile rămase prin proiecte de compensare

Avem produse neutre climatic

în gama noastră de produse

magazine noi dotate cu panouri fotovoltaice

în anul financiar 2021, iar angajamentul nostru este ca această practică să fie continuată în cazul tuturor magazinelor nou deschise, care permit din punct de vedere tehnic montarea panourilor.

Protejarea mediului